Uz samo par koraka bez ikakvog napora naplatite štetu!
Kako naplatiti štetu auto stakla od osiguranja?
U našem servisu može se regulisati naplata štete od bilo kog osiguranja
Kako preko osiguranja popraviti štetu kod nas?
1
Kontaktirate osiguranje
Obavestite ih o nastaloj šteti.
2
Uradite zapisnik o šteti
Po instrukcijama osiguranja uradite zapisnik o šteti.
3
Zakažete termin kod nas
Napomenete pri zakazivanju da se radi o osiguranoj šteti.
4
Ponesete potrebnu papirologiju u servis
Donesete zapisnik o oštećenju i kopiju polise osiguranja (npr. auto stakla). *Polisa osiguranja auto stakla nije isto kao i polisa osiguranja auto odgovornosti!
5
Mi Vam saniramo nastalu štetu
6
I ne naplatimo Vam ništa!
*Osim u slučajevima ako imate učešće u šteti kroz polisu.
OSIGURANA STAKLA
Ukoliko se desi da Vam se polomi staklo na automobilu, a prethodno ste osigurali stakla ili imate KASKO polisu, važno je da znate da smo tu da Vam pomognemo da cela procedura popravke vozila i naplate štete bude vrlo jednostavna. Osiguranje auto stakala predstavlja polisu koja Vam garantuje da će osiguravajuće društvo, u slučaju oštećenja stakala na Vašem automobilu (izuzevši panorama krovove i šibere), ono nadoknaditi štetu popravke oštećenih delova na vozilu. KASKO polise najčešće obuhvataju i štetu na auto staklima. Ono što je najvažnije da znate u ovom slučaju jeste da otklanjanju štete nikako ne smete pristupiti pre nego što izvršite procenu štete od strane osiguravača, a potom dobijete dokument koji se zove „Zapisnik o oštećenju vozila“. Uloga servisa u čitavom procesu naplate štete od osiguranja jeste da se sva neophodna dokumentacija i angažovanje klijenta svedu na najmanju moguću meru. Važno je da po dobijenom Zapisniku o oštećenju vozila kontaktirate ND Glass service i zakažete termin za zamenu ili reparaciju stakla na automobilu.